[vc_row fluid=”yes” class=”no-margin”][vc_column][rs_promo_slider style=”full_height_slider” class=”autoplay”][rs_promo_slide background=”3324″][rs_promo_slide background=”3323″][rs_promo_slide background=”3322″][rs_promo_slide background=”3321″][rs_promo_slide background=”3320″][rs_promo_slide background=”3319″][rs_promo_slide background=”3318″][rs_promo_slide background=”3317″][rs_promo_slide background=”3316″][rs_promo_slide background=”3315″][rs_promo_slide background=”3314″][rs_promo_slide background=”3313″][rs_promo_slide background=”3312″][rs_promo_slide background=”3311″][rs_promo_slide background=”3310″][rs_promo_slide background=”3309″][rs_promo_slide background=”3308″][rs_promo_slide background=”3307″][/rs_promo_slider][/vc_column][/vc_row][vc_row padding=”pt-140 pb-140 pt-xs-70 pb-xs-70″][vc_column][rs_section_title align=”center” title=”Drugi Wieczór Charytatywny”][vc_column_text]Tradycyjnie już w Pałacu Sobańskich odbył się Drugi Wieczór Charytatywny „Naszej Fundacji”. Celem tego szczególnego Wieczoru było pozyskanie funduszy na dalsze etapy budowy Domu Dziecka w Radymnie. Kupione przez naszych gości bilety, cegiełki i wylicytowane podczas aukcji eventy przyniosły niewyobrażalną kwotę 1 200 000 zł. To wielki sukces tego Wieczoru. Swoją obecnością zaszczyciło i wsparło nas wielu znamienitych gości. Tak jak w poprzednim roku Wieczór i Aukcję poprowadzili charytatywnie Przyjaciele „Naszej Fundacji” Sonia Bohosiewicz i Juliusz Windorbski. Wieczór uświetnił znakomity (charytatywny ) występ Urszuli Dudziak, która podbiła serca wszystkich gości swoim głosem i osobowością. Przedmiotem licytacji były podobnie, jak w roku ubiegłym eventy sportowo – rekreacyjne, kulturalne oraz kolacje z wybitnymi, nietuzinkowymi osobistościami. Niesłychanie hojni okazali się wszyscy darczyńcy tej wyjątkowej Aukcji, zarówno Ci, którzy wystawili „wydarzenia” na licytację, jak i Ci, którzy je wylicytowali. Każda złotówka zebrana podczas Wieczoru przeznaczona zostanie na budowę Domu Dziecka w Radymnie. Wszystkie koszty poniesione przy organizacji całego wydarzenia zostały pokryte z prywatnych funduszy Zarządu i Rady „Naszej Fundacji”.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]